sâmbătă, 4 februarie 2012

Rulouri aperitiv cu tortillas

Tortilla wraps sunt unele dintre cele mai cunoscute gustari in Mexic si Statele Unite si in ultima vreme, tortillas sau lipiile mexicane se gasesc in aproape toate hypermaketurile si cum noua ne plac foarte mult le-am folosit ca baza pentru reteta de rulouri aperitiv, care se fac foarte usor si sunt de efect pe orice masa de sarbatoare.

Daca nu gasiti tortillas puteti folosi clatite facute in casa, numai sa le coaceti putin mai groase. Salsa pe care am folosit-o se gaseste la fel, in magazine, la standul de sosuri, alaturi de mustar, ketchup, maioneza si sosuri pentru paste. Eu am folosit o salta “mild”, adica nu foarte picanta, dar voi decideti cat de picante sau “dulci” vreti sa fie rulourile voastre.

Ingrediente:
- 6 tortilla mari
- 250g crema de branza natur
- 4-5 linguri salsa
- 100g sunca taiata foarte marunt
- 50g cascaval afumat, ras foarte fin
- 2 linguri arpagic uscat (chives) sau ceapa verde taiata marunt
- sare si piper dupa gust



Intr-un bol mare am amestecat bine toate ingredientele, apoi am impartit compozitia in mod egal pe fiecare tortilla. Le-am rulat apoi foarte strans si le-am invelit in folie alimentara, apoi le-am lasat in frigider peste noapte. Apoi, nu a mai ramas nimic de facut decat sa feliem torillas si sa le asezam pe platou.



Inca o idee: puteti face rulouri cu gust de pizza si in loc de salsa sa folositi sos pentru pizza iar in loc de ceapa verde sa puneti busuioc, oregano, rozmarin sau alte ierburi aromatice. Este un aperitiv simplu, pe care il pregatiti usor si nimeni nu va sti cat de repede si fara efort se fac. Sa va fie de bine! :)









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu